Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "fccoin reddit Coinsnight.com FC 26 coins 30% OFF code: FC2026. Welcoming customer service representatives help.AWoL" gav 23670 sökträffar

Jobb efter Equality and Diversity Management?

NY ALUMNIUNDERSÖKNING FRÅN HÖSTEN 2018 Utsikterna för att få jobb direkt efter examen är goda. Under hösten 2018 genomförde vi en alumnundersökning bland studenterna som tog examen från samtliga våra kandidatprogram mellan 2013 och 2017, där vi fick 500 enkätsvar.Om du tittar på arbetsmarknaden inom servicebranschen ser det bra ut för dig som nyutexaminerad. Av de som studerat tidigare år har majo

https://www.ses.lu.se/utbildning/vara-kandidatprogram/jobb-efter-equality-and-diversity-management - 2025-11-15

Jobb efter Service Management programmet

Det finns ett stort behov i service- och tjänstebranschen av personer med universitetsutbildning som kan bidra med nya perspektiv. Efter utbildningen har du möjlighet att arbeta i privat, offentlig eller ideell sektor. Många av våra tidigare studenter har idag en yrkesroll inom ekonomi, marknadsföring, kundrelationer, HR/personal, produktutveckling eller som specialist. Ett urval yrkesområden och 

https://www.ses.lu.se/utbildning/karriar/jobb-efter-service-management-programmet - 2025-11-15

Speaking their language - Investigating the need for multilingual customer service in Sweden

Syftet med vår uppsats var att utreda behovet av multilingvistisk kundservice på den svenska marknaden samt att studera hur företag hanterar kunder med icke-svensk bakgrund. Vårt sekundära syfte vara att undersöka affärsmöjligheter för ett multilingvistiskt call center. Uppsatsens teoretiska ramverk består av kundbaserad teori, där teorier kring Customer Relation Management, kundservice, call cent

Tolkning i offentlig sektor I, arabiska

Du visar att du har de kunskaper i arabiska som krävs i ett antagningsprov. Provet är obligatoriskt och genomförs online över Zoom 21-22/8, och då behöver du en stabil internetuppkoppling, webbkamera, mikrofon och högtalare. Vi skickar ut kallelse till dig runt den 11/8. Kunskaper i svenska styrker du genom att ladda upp godkänt resultat på Svenska 3/B eller Svenska som andraspråk 3/B. (

Tolkning i offentlig sektor I, turkiska

Du visar att du har de kunskaper i turkiska som krävs i ett antagningsprov. Provet är obligatoriskt och genomförs online över Zoom 21-22/8, och då behöver du en stabil internetuppkoppling, webbkamera, mikrofon och högtalare. Vi skickar ut kallelse till dig runt den 11/8. Kunskaper i svenska styrker du genom att ladda upp godkänt resultat på Svenska 3/B eller Svenska som andraspråk 3/B. (

Tolkning i offentlig sektor I, rumänska

Du visar att du har de kunskaper i rumänska som krävs i ett antagningsprov. Provet är obligatoriskt och genomförs online över Zoom i början av maj, och då behöver du en stabil internetuppkoppling, webbkamera, mikrofon och högtalare. Vi skickar ut kallelse till dig runt den 25 april. Kunskaper i svenska styrker du genom att ladda upp godkänt resultat på Svenska 3/B eller Svenska som andra

Tolkning i offentlig sektor I, thai

Du visar att du har de kunskaper i thai som krävs i ett antagningsprov. Provet är obligatoriskt och genomförs online över Zoom 21-22/8, och då behöver du en stabil internetuppkoppling, webbkamera, mikrofon och högtalare. Vi skickar ut kallelse till dig runt den 11/8. Kunskaper i svenska styrker du genom att ladda upp godkänt resultat på Svenska 3/B eller Svenska som andraspråk 3/B. (Godk

Tolkning i offentlig sektor II, turkiska

Vem vänder sig kursen till? Grundkursen Tolkning i offentlig sektor I och fortsättningskursen Tolkning i offentlig sektor II vänder sig till dig som antingen har arbetat som tolk tidigare eller är helt ny på området. Du måste behärska båda dina två tolkspråk väl. Det ena tolkspråket är alltid svenska. Det ingår ingen språkspecifik utbildning i kursen. Kursens innehåll Kursen ger en praktisk och te

Tolkning i offentlig sektor II, rumänska

Vem vänder sig kursen till? Grundkursen Tolkning i offentlig sektor I och fortsättningskursen Tolkning i offentlig sektor II vänder sig till dig som antingen har arbetat som tolk tidigare eller är helt ny på området. Du måste behärska båda dina två tolkspråk väl. Det ena tolkspråket är alltid svenska. Det ingår ingen språkspecifik utbildning i kursen. Kursens innehåll Kursen ger en praktisk och te

Tolkning i offentlig sektor II, thai

Vem vänder sig kursen till? Grundkursen Tolkning i offentlig sektor I och fortsättningskursen Tolkning i offentlig sektor II vänder sig till dig som antingen har arbetat som tolk tidigare eller är helt ny på området. Du måste behärska båda dina två tolkspråk väl. Det ena tolkspråket är alltid svenska. Det ingår ingen språkspecifik utbildning i kursen. Kursens innehåll Kursen ger en praktisk och te

Universitetsbutiken

I Universitetsbutikens webbshop och i vår butik på Sparta i Lund hittar du alla våra produkter. Delar av sortimentet finns också hos våra återförsäljare. Handla i vår webbshopUniversitetsbutikens webbshopHandla på campusDu kan också handla i vår fysiska butik, eller hos någon av våra återförsäljare.Universitetsbutiken på SpartaI Universitetsbutiken hittar du vårt fullständiga sortiment.ÖppettiderF

https://www.lu.se/om-universitetet/universitetsbutiken - 2025-11-16

E-Business in an Established Customer Vendor Relationship - Implications for Customer Service and Logistics

E-business is becoming more and more common today. The predictions of future growth give clear indications that companies will use e-business more and more. However in the growth of e-business it has been identified that there is a common lack of understanding in customer needs and logistics. In order to reduce some of this non-understanding this thesis seeks answers to the following question: - H

Coordinated inventory control and customer service performance at Volvo Parts

This master thesis is a part of an inventory control research collaboration between NGIL (Next Generation Innovative Logistics) and Volvo Parts AB. Volvo Parts is a business unit within the Volvo Group that provides support and services for the aftermarket. Their objective is to maximise the uptime of Volvo Group products for the end users by providing support and ensuring availability of spare pa